Masyuk

Khamis, 28 Januari 2010

Sinetron Tasbih Cinta




Sekarang aku ngan opis mate aku dah terjebak dengan sinetron Indonesia yang bertajuk
Tasbih Cinta ni dekat opis, nasib baik la kat tempat aku nih ada televisyen
tapi kitaorang tak da lah mengadap televisyen jer kerja
sambil buat kerja sambil tgk televisyen melalui cermin yang dipantulkan ke televisyen
yang tersergam indah tergantung diatas kepala kak Dyla.
Harap harap kak Dyla dah amik insurans kepala demi masa depan yang
Cemerlang Gemilang & Terbilang.

Cerita Tasbih Cinta ni dibintangi oleh
Laudya Chintya Bella
Andrew Andika
Bayu Kusuma Negara
Helsi Herlinda
Dicky Chandra
Nella Anne
Benny Ruswandi
Nenny Triana
Alessia Cestaro
Bobby Rakhman

Sinetron Tasbih Cinta ni menceritakan kisah percintaan dua pangkat la
Sorang kaya dan sorang lagi miskin biasalah cerita macam ni tapi tak tau lah kenapa ramai
sangat yang terjebak dengan sinetron macam nih.
kalau korang nak tau lebih lanjut cerita nih korang leh layari blog
dalam blog TOWARDS THE SHINYSTAR banyak lah sinopsis Sinetron Indonesia yang disiarkan di Malaysia.
Acik Intan ngan Kak Ina KL mesti layan cerita nih kan..
ehehehehehehee


Ni aku ngan Dude Harlino
korang tau tak makna DUDE tuh makna DUDE tuh adalah DUa DEcember
coz dia lahir 2 December klakar la diaorang nihkan
gambar ni waktu aku ke Jakarta tahun 2008


ni plak aku, Rionaldo Storkhorst ngan Wanie.
dia ni memang sporting habis diakan pernah berlakon sinetron Soleha.


ni plak kitaorang jumpa dekat depan Hard Rock Cafe Jakarta
sapa nama dia nih ala penyanyi kumpulan Nidji yang popular ngan lagu
Laskar Pelangi tuh.


ni ngan Dr. Rado a.k.a. Dude Harlino tahun 2oo9
sebenarnya Wanie tuh yang beria ria nak jumpa ngan mamat nih
disebabkan dia sorang jer aku pun temankan jer la dia
lagi pun member member aku pun ramai kat situ.


7 comments:

Unknown berkata...Best Blogger Tips

best ke deq...kalau bet nak pinjam CD

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

bean apa yang best nyer
ni cerita sambung2 la kat tv3 jam 2ptg

Hezesuze berkata...Best Blogger Tips

amaboiii3...smpt gak ang jumpa artis indon yaa...hehe

Aus MeLankoLik berkata...Best Blogger Tips

oiii..
feymes lak aku tgk..
ahaha...
owh cite..
mak aku pun minat..hehehe..
aku penah dgr lagu die time2 iklan..
sodap gak..


Cinta FullTime Atau PartTime

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

haze - biasalah sambil menyelam minum air...ahahahhaa

Aus - lagu dia mmg layan....

Aus MeLankoLik berkata...Best Blogger Tips

ahahaha..
ceh
kantoi la aku hati taman dgr lagu jiwang..
hahak...


Aduka Dikejar Polis Lagi

Unknown berkata...Best Blogger Tips

huhu.. jual nama aku nampak.. ;p