Masyuk

Isnin, 25 Januari 2010

Terjebak Sudah....



Hari Sabtu lepas pagi pagi bangun g opis menolong member member aku yang pindah opis dari
Bukit Jalil ke Cyberjaya nasib baik aku tak kena pergi CJ kalau tak masak gak la aku kena gerak dari umah
pagi pagi bak kata arwah mak aku "Subuh Adam"

Lepas jer gerak dari opis dalam jam 4petang aku terus merempit ke Petaling Jaya.
mesti korang tau kan aku ke PJ buat apa kan,
ala kan n3 sebelum nih aku ada cakap kat PJ tuh ada Warehouse sales
sebelum ni aku memang ada rancang nak beli benda alah nih,
apa lagi aku pun menggorek ngorek la wallet aku (aus & bean) korang jangan pikir lain ar.
jumpa plak duit sket pastu ngan selamba badak nyer aku g pinjam akak aku lagi sket coz nak top up
alang alang beli biar amik yang besar teruskan




Psstt>>>> alhan ko jangan sentap yer...ahahhahaha

3 comments:

Matjoe berkata...Best Blogger Tips

oit. banyak wang anda. bean ngan aus mesti pikir lain jer kala ko tulis korek

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

MatJoe - tak da la banyak cam ko bro.... bean ngan aus mesti la sker
aku pun sker gaks
wkaakakakkakakaa

Matjoe berkata...Best Blogger Tips

korang ni memang. duit byk mmg best. nk ngumpul laa satu hal