Masyuk

Isnin, 18 Oktober 2010

Gambar Nuffnang Glitterati Plus Open Meeting - Last




Salam 1Malaysia semua, Entry semalam akan bersambung di blog picisan aku ini. Ingatkan kat opis tadi kurang kerja leh la aku curik-curik update blog tapi tak da makna nya tak sempat aku nak mengulor tadi kau. Sekarang kat umah leh la aku menghapdet apa yang tertunggak bukan bil air dah tertunggak la wey.



Bak kata Kak Ina KL cam pelakon hindustan si Hamzah har har har dengan Cik Lily Putih. Owh korang berdua pergi dating ekk....


Dengan penuh bergaya dan bersemangat Cik Lily Putih snap gambar yerk.


Sebenarnya kami tak tau nak buat apa tu pasal lah kami jenjalan amik gambor
watak dalam gambar diatas adalah Eyriqazz, Kak Ina KL, Chearmster, Hamzah, Cik Lily Putih, Darkbatman, Sharinginfoz, Jejai, Hazman, Lucky Strike & sorang lagi aku tak tau siapa sila perkenalkan diri sekiranya anda singgah disini.


Frestyle dari kami adalah cobaan untuk menghadang Kak Ina KL dari bergambar.
eehhehehehehheeee



Cantik view kat tempat ni.


Wajah ayu Cik Lily Putih menahan kepanasan bahang matahari.


Lepas tu bermulalah pengembaraan kami di Taylor's University tersebut


Antara kos yang ditawarkan di Taylor's University adalah seperti berikut.
School of Architecture, Building and Design
School of Biosciences
Taylor’s Business School
School of Communication
School of Computing and IT
The Design School
School of Engineering
School of Hospitality, Tourism and Culinary Arts
Language Centre
Taylor’s Law School
School of Medicine


Semasa didalam makmal engineering


Kereta pecut ini adalah rekaan pelajar Taylor's University dan baru sahaja memenangi tempat pertama.


Tengkorak betul ke tipu itu aku tak tau ler tengok dari jauh jer sebabnya tak boleh masuk pun.


Siapa yang belajar amik kos MASS COM kat sini untung la sebabnya dapat menggunakan apple untuk pengetahuan korang kat sini jer menggunakan APPLE screen yang paling besar, menurut kakitangan Taylor's University tu ler.


Beg siapalah aku main cilok jer amik gambar ni.


Ini sewaktu dalam library tak tau la apa yang si sawanila cuba terangkan.
ehehheheehe


Yang lain duk sibuk melabuhkan punggung di dalam library sebab memasing kepenatan dalam ni best sejuk aircond dia.


Jejai cam nak bersalsa jer.


Cik Lily Putih yang sibuk mengambil gambar.


Kak Ina KL sedang melayan Jaz, Miss Xeroz dan adiknya dibawah tangga dua generasi berbeza.


Hamzah tersengih lucahnya, Cik Lily Putih pula sedang korek lombong bijih timah, Kak Ina KL tak tau gelak pasal apa.


Muka amarah seorang ibu terhadap anaknya.


Restoran ni tutup kalau tak boleh tengok cara orang buat arak.


Kebetulan jer ni.



p/s - dah abis dah gambarnya. Kak Ina KL pun dah tolong aku updatekan blog aku diblognya.
eheheheheheee.... bila nak gather2 lagi ni



3 comments:

Cik Lily Putih berkata...Best Blogger Tips

wah scandal bukan main ko ek... bila plak aku korek hidung... pung kang.. ishk...

Unknown berkata...Best Blogger Tips

lain kali kamu kena ikut kami tau..suka tgk byk gambar candid.

nanti tolong edit balik tang sponsor tu yer..darkbatman nak kasi RM

JAI berkata...Best Blogger Tips

Bila masa pulak aku pandai menara salsa bang? Adeyy.. Tango daaaa..ahaks