Masyuk

Selasa, 19 Oktober 2010

Hantaran - Selamat Pengantin Baru Kepada Mohd Azwan




Salam malam Rabu, Hari minggu lepas memang aku nak upload pasal Nuffnang Glitterati Plus Open Meeting tapi member aku plak mintak tolong buatkan hantaran beliau akan bernikah pada 2010201 Rabu iaitu esok hari. Duit hantaran sebanyak RM300 kerana pengantin perempuan berasal dari Klang, Selangor. Hari Ahad lepas dari pagi sampailah kemalam aku dok mengentil duit tu nak buat bunga malam pulak internet cam hampeh dengan picasa aku problem. Tu pasal la aku update blog lambat. Aku tak tau kenapa sekarang ni ramai plak yang nak suruh aku tolong buatkan hantaran tapi aku cakap tak nak coz aku tak da masa wey. Korang ingat aku rajin ke nak buat benda alah ni semua lebih baik aku membadak lagi best aku cuma tolong sedara mara yang terdekat dan rakan-rakan yang terdekat jer bukan tak nak tolong tapi masa aku terbatas nak buat benda lain wey. Nasib baik satu jer dia mintak tolong banyak-banyak cam dulu tak dapek la nak nolong. Kepada kawan aku selamat bernikah esok hari jangan tergagap-gagap sudahlah semoga berkekalan sehingga menutup mata hendak-Nya. Amin ya rabbalallamin

4 comments:

hamzah ian berkata...Best Blogger Tips

ade bakat jugak ko ni eh..

ingtkan membadak je keje

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

wey bakat semula jadi la
ahhahahhahaaa

nurayunni berkata...Best Blogger Tips

wah..hebat jgk yer bleh bt hantaran nie...

sahromnasrudin berkata...Best Blogger Tips

salam ziarah..first time aku sampai cini..salam perkenalan dan salam 1 malaysia..;-)