Masyuk

Rabu, 27 Oktober 2010

Jubah Dari Nana's Collection



Wah hari ini makin galak aku menghapdet blog picisan aku ni. Tak kisahlah janji ada jugak aku nak hapdet.

Ok sekarang aku nak promote sikit mengenai business keluarga aku yang baru jugalah nak mula. Kakak aku yang kat Seremban tu duk sibuk nak berniaga jadi dia mengambil keputusan untuk berniaga pakaian antara pakaian yang dijualnya adalah baju kebaya (Baju pengantin), jubah Sulam, & baju blouse kepada sesiapa yang berminat nak tengok lebih banyak koleksi silalah singgah di account facebook Nana's Collection kalau sesiapa yang berada di KL nak tengok pun boleh juga sebabnya kakak aku ni memang suka turun KL.

Baju kebaya (baju Pengantin)

Jubah fesyen terbaru banyak lagi di Nana's Collection

p/s - Sebarang pertanyaan sila Email ke nanasayang33@yahoo.com atau sms ke no 0126459093

0 comments: