Masyuk

Rabu, 6 Oktober 2010

Sambutan Hari Raya 2010




Salam 1 Malaysia semua kengkawan, Hampir terlupa untuk aku menghapdet mengenai Majlis Sambutan Hari Raya 2010 yang diadakan di tempat kerja aku. Memang setiap tahun tempat kerja aku membuat sambutan sebegini rupa tapi tahun ni agak kurang meriah kerana tak ramai yang memakai baju raya. Tak sporting la bebudak baru ni orang lama kebanyakkannya memakai baju raya mengikut tema. Aku pula tak bawaka camera malas pulak aku nak ambil gambar bebanyak kerana cam tak da mood jer. Terima Kasih Alhan sebab sms pagi2 suruh pakai baju melayu kalau tak aku pun tak pakai baju melayu agaknya.


Sebelum Majlis bermula kerja dibuat seperti biasa


Suasana diMajlis hari raya tempat aku bekerja


Aku dengan Alhan memakai baju melayu sepasang.


aku dengan Liana nampak muka jer aku plak buat muka sengal





p/s - hari ini aku MC coz aku kena serangan Gaut.... hampeh tul muda2 dah kena Gaut si penyakit orang "kaya" ni


0 comments: