Masyuk

Khamis, 1 November 2012

Apa Masalah Dengan Blog Aku Ni



Salam semua,
Aku ada pertanyaan pasal masalah dengan blog aku ni aku pun tak tau kenapa tiba-tiba pagi ni aku bukak email banyak sangat email dari Tanpa Nama ni dah lah aku ni buta IT tak tau macam mana nak selesaikan masalah ni dah cuba menggunakan khidmat google tapi still tak dapat selesaikan masalah ini. Kepada kawan-kawan yang teror lagi hebat adalah elok dan manis kalau anda dapat membantu saya untuk menyelesaikan masalah ini. Jasa baik kalian tidak dapat saya balas. Sekian Terima Kasih

Apa masalah pun aku tak tau ler dengan inbox email aku ni.

2 comments:

Myvitrd berkata...Best Blogger Tips

ko cuba mark tanpa nama tu sebagai SPAM dalam comment blog ko bro

daydeck86 berkata...Best Blogger Tips

@Myvitrd dah settle masalah tu tapi masalah baru orang komen tak masuk ke email plak.
ahahahahhahaa