Masyuk

Selasa, 2 Julai 2013

Iklan CPUV Dari Nuffnang



Salam semua,
Akhir tahun 2012 memang aku jarang update blog picisan aku ni tapi NUFFNANG tetap memberi iklan CPUV kat blog aku memang patutlah dibayar sedikit sebab aku tak update blog aku ni. Lepas tu pelawat pun tak ada kat blog aku ni kalau tak update blog macam mana nak bagi income yang lebihkan tapi aku bersyukurlah dari dulu sampai sekarang aku memang menggunakan perkhidmatan dari NUFFNANG jer tak pernah rasa nak tukar ke syarikat lain yang bagi aku agak remeh untuk diselenggarakan. Lepas tu nak jadi blogger yang ingginkan pendapatan lebih kenalah rajin untuk pergi ke event yang dianjurkan supaya dapat menambah kenalan sekaligus menambah duit poket korang. Senang citer nak duit lebih kenalah rajin update blog yang menarik dan berilmu supaya ramai pengunjung yang singgah kat blog korang. Lagi satu rezeki bukan terletak ditangan siapa-siapa sendiri mau ingat key.


Adalah juga dari tak ada langsungkan

0 comments: