Masyuk

Isnin, 1 Julai 2013

Selamat Bertunang Kikin



Salam semua,
Cerita dah basi orang yang bertunang pun dah nak kahwin dah lepas raya ni, Majlis diadakan kecil-kecilan jer cuma memanggil keluarga terdekat dan jiran terdekat sahaja aku dijemput sebab nak ambil gambar tu pasal kena jemput tu kalau tak idak gak kot ahahahaha. Aku yang tak berapa nak pandai ambil gambar disuruh ambil aku pun main taram jer lah lagipun aku tak reti nak minta bayaran sebab aku tau kualiti gambar dengan bayaran kenalah sepadankan, walau apapun selamat bertunang Kikin semoga menjadi keluarga yang sakinah mawaddah dan warahmah.


 Sudah menjadi milik orang dah tak boleh kacau dah ni wey.


 Dengan hantaran yang diterima pihak perempuan.


Sebahgian hantaran yang diterima dan diberi kepada kedua-dua belah pihak.


 Sebelum balik sempat borak-borak dengan makcik-makcik yang baru balik dari Legoland, Johor memang gile makcik-makcik ni naik roller coster kat legoland aritu siap tunjuk video lagi lepas tu siap cakap kalau ada yang belanja naik rollercoster kat legoland tu diaorang nak naik lagi memang sempoi makcik-makcik kat Kg Puah Lembah tu.



0 comments: