Masyuk

Isnin, 1 Julai 2013

Selamat Pengantin Baru Ruri & Azli




Salam semua,
Selamat pengantin baru buat Ruri & Azli yang berlangsung dengan meriah di Gombak hari tu. Aku berkampung kat situ 3 hari 2 malam kat sana sebab aku memang rapat gaklah dengan keluarga Ruri ni, sebenarnya aku rapat dengan abang pengantin Ajan sebab aku memang kenal lama dan selalu berjimba dengan Ajan ni dulu. Kebetulan pula perhidmatan andaman dari member aku juga iaitu dari faridah andaman Wangsa Maju Seksyen 1 memang macam-macam ceritalah yang keluar ari tu. Makanan yang disediakan memang superb aku makan banyak kalilah malam nak tidur pun aku menchekik lagi. Minggu depannya pulak aku ikut depa hantar pengantin ke Pulau Pangkor memang terbaeklah. Semoga menjadi keluarga Sakinah, Mawaddah & Warahmah. Amin 

Gambar aku curi dari FB Ruri maybe FB kawannya kot.


 Baju hijau pakai tudung tulah mak andam nye dari Faridah Andaman, Wangsa Maju kalau korang nak no telefon dia nanti PM aku yer.

Nak pergi makan beradap agaknya ni.

0 comments: