Masyuk

Khamis, 11 Ogos 2016

Voucher Premium Tower Seaview Lexis, Port Dickson



Salam semua,
Aku sebenarnya tak tau sama ada nak jual ataupun nak gunakan voucher penginapan di Premium Tower Seaview Lexis, Port Dickson yang aku menang tempoh hari atau pun tidak, Sebabnya aku ni sorang jer bukan ada keluarga nak pergi bercuti kat hotel tu mungkin aku nak jual lah voucher ni dengan harga RM350 sahaja tapi rasanya berbaloi kalau sapa yang membelinya. Tempoh voucher pulak lambat lagi dari 1 September 2016 - 28 Febuari 2017 dan voucher tersebut boleh digunakan pada hari biasa ataupun pada hujung minggu jadi korang bolehlah rancang cuti-cuti Malaysia korang yer. 

Penginapan satu (1) malam di Premium Tower Seaview Lexis, Port Dickson beserta sarapan pagi untuk 2 orang


 Mengikut laman web Lexis, Port Dickson yang aku check harga penginapan untuk bilik yang mempunyai 1 katil saiz king dan 1 katil saiz queen berharga RM420 untuk hari biasa manakala RM460 untuk hujung minggu dan RM500 untuk cuti umum jadi korang jimat kalau menggunakan voucher yang dibeli dari aku ni. Kalau korang berminat dengan voucher ni korang bolehlah emailkan ke daydeck86@gmail.com 


p/s - kalau ada bini leh gak ajak honeymoon ini bujang trang tang tang........

0 comments: